Bestilling & Ordrebekræftelse
Når du har indtastet din bestilling af den/de valgte varer og gennemført betalingen, modtager du straks en ordrebekræftelse pr. mail. Vær opmærksom på korrekt indtastning af din e-mail adresse, så din bekræftelse når rigtigt frem.
Du er bundet af aftalen om køb af vare(ene), når du klikker på “Godkend køb”, og der står ”Tak for din bestilling” på din skærm.
Du kan til enhver tid printe salgs- og leveringsbetingelserne, som danner grundlag for den aftale du har indgået i forbindelse med dit køb af varer.
Hvis du har tastet forkert eller begået en anden fejl i forbindelse med din bestilling, er du velkommen til at kontakte Astrologihuset, som derefter vil hjælpe dig. Kontaktoplysningerne står nedenfor.
Se oplysninger om fortrydelsesret nedenfor.
Betaling
Du kan betale for vare(ene) med Dankort, VISA, Mastercard, eDankort og Mobilepay.
Din betaling håndteres af ePay (betalingsmodul). ePay håndterer alle betalinger og al kortdata og lever op til internationale sikkerhedsstandarder (den såkaldte Payment Card Industry Data Security Standard, forkortet til PCI DSS). Udvekslingen af oplysninger mellem os og databehandleren sker krypteret i SSL (Secure Socket Layer).
Beløbet trækkes først på din konto, når vi afsender vare(ne).
EAN Nummer
Ønsker du at handle for en institution, skole eller lign. med EAN nummer, skal du blot kontakte os på astrologi@astrologihuset.dk for at oprette en konto.
Leveringsbetingelser
Vi sender pakker overalt, fragtprisen er som udgangspunkt 90,- men køber du for mere end 500,- er fragten gratis. Ved levering i Danmark, leverer vi med “omdeling” dvs. at varen bliver leveret til din dør.
Vare(ne) leveres normalt i løbet af ca. 2 hverdage, såfremt der ikke i bestillingen specifikt er anmodet om en senere leveringsdato. Levering kan ske tirsdag til lørdag, da forsendelse sker mandag til fredag. Der er ingen forsendelse på lørdage, søn- og helligdage.
Ved massebestilling leveres normalt i løbet af 3 hverdage.
Ekspeditionsgebyrer
Vi afkræver intet ekspeditionsgebyr, men takker mange gange for at du ville handle hos os.
FORTRYDELSESRET
Du kan fortryde aftalen om køb af vare(ene) efter forbrugeraftalelovens § 17.
Fortrydelsesfristen er 14 dage. Fristen regnes som udgangspunkt fra den dag, du har modtaget vare(ne).
Hvis du f.eks. modtager vare(ne) mandag den 1. og også har fået de nævnte oplysninger, har du frist til og med mandag den 15. Har du først fået oplysningerne senere, f.eks. onsdag den 3., har du frist til og med onsdag den 17. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, kan du vente til den følgende hverdag.
Du bedes venligst læse salgs- og leveringsbetingelserne igennem, før du afgiver din bestilling.
Reklamation
Ved forbrugerkøb gives der efter købelovens bestemmelser herom en reklamationsret på 24 måneder på alle varer (12 mdr. ved handelskøb). Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet der var tilstede ved levering, men som først har manifesteret sig i indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig i forbruger køb. I handels køb kræves straks en reklamation. Reklamationsret er IKKE det samme som garanti, og det er ikke alle fejl der vil kunne blive udbedret via reklamationsretten. Vi tager forbehold for fejl i specifikationer angivet på siden, kontroller derfor altid med producentens hjemmeside.
Når du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på følgende adresse:
Astrologihuset, Teglværksgade 37, 2100 København Ø., men kontakt os altid først, da en del produkter skal laves direkte ved producentens værksted og derfor skal sendes direkte til dette og IKKE til os. Originale emballage skal gemmes, da det ellers kan være svært at sende varen retur til reparation.
NB: Når du benytter din reklamationsret bedes du venligst vedlægge en kort, præcis og fyldestgørende fejlbeskrivelse samt en kopi af din faktura. Såfremt ovenstående ikke iagttages forbeholder vi os retten til at sende pakken retur for købers regning. Husk at emballere denne forsvarligt. Hvis varen er defekt vil den blive repareret, og hvis det ikke kan lade sig gøre, vil den blive ombyttet til en tilsvarende vare. Såfremt varen efter nærmere undersøgelse ikke findes at lide af en mangel forbeholdes ret til at opkræve gebyr på kr. 400,- plus porto for arbejdstid i forbindelse med fejlfinding. Ved vandskade og tilsvarende, hvor der er tilbageholdt oplysninger om skaden, kan vi forlange et gebyr på op til kr. 800,- plus porto. Beløbet skal forudbetales førend varen sendes retur. Inden du sender varen til os skal du kontakte os pr. mail, så vi kan sikre os at du er bekendt med dette.
E-markedsføring
Du kan vælge at modtage vores nyhedsbrev (e-mail-reklame). Nyhedsbrevet indeholder information om virksomheden og dens produkter, relevante tilbud m.m. Nyhedsbrevet modtager du kun, når du har sagt udtrykkeligt “ja tak” hertil.
Sådan handler du hos os
For at foretage et køb på venari.dk skal du igennem følgende trin:
1.Find den eller de varer du ønsker, foretag evt. tilpasning og læg dem i indkøbsvognen. Du kan se indholdet af din indkøbskurv i øverste højre hjørne.
2.Gå herefter til kassen.
3.Opret ny kunde eller log ind på en eksisterende konto.
4.Vælg forsendelse eller afhentning.
5.Vælg betalingsmetode
Tjek at alle oplysninger er korrekte, godkend vores handelsbetingelser og afslut købet. Vær opmærksom på, at når du accepterer vores salgs- og leveringsbetingelser, accepterer du samtidig at der tages forbehold for trykfejl, udgåede varer, afvigelser fra det skrevne samt de viste billeder.